2013. szeptember 25., szerda

Mártírok vetélkedése (Melody Bettie)

Forrás: MET

Az én fájdalmam nagyobb a tiednél!
Milyen könnyen eshetek ilyesfajta csapdákba. Meg akarom mutatni másoknak, mennyire áldozattá tettek engem, mennyire fájt, milyen igazságtalan velem az élet, mekkora mártír vagyok. És nem lehetek boldog, amíg ezt nem sikerül bebizonyítani másoknak! Fájdalmamat, szenvedésemet nem szükséges bizonygatnom. Tudom, hogy fájt. Tudom, hogy szenvedtem. Gyakran áldozat voltam jogilag is. Ahogy sokaknak, nekem is nehéz, hogy fájdalmas leckéket szükséges megtanulnom. Az a cél, hogy ne fájjon többé, és ezt a megoldást szeretném megosztani másokkal is. Ha valaki elkezdi bizonygatni, mennyire fáj neki, egyszerűen ennyit mondhatok: „úgy hangzik, fájdalmat élsz át.” Lehet ugyanis, hogy az illető fájdalmának érvényesítését keresi csupán. Ha azon kapom magam, hogy bizonygatni próbálom, mennyire megbántottak engem, ha másvalaki fájdalmára licitálok éppen, akkor megállok egy pillanatra, megvizsgálom, mi is történik bennem. Nem létezik semmiféle díj, jutalom, melyet a szenvedéssel lehet elnyerni, mint ahogy azt megpróbáltam magammal elhitetni kapcsolati függőségi játszmáim közepette. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése