2013. november 14., csütörtök

"Ezo (blabla?)" szótár (Volner Miklós)

Akkor válsz szabaddá, amikor akarod! Kép:Dharma comics

Megfigyelhető, hogy az "új energiában" a lélek dolgait fürkésző, önfejlesztő embereknek lassanként átalakul a kommunikációjuk, és bizonyos dolgokat teljesen más terminológiával fejeznek ki, mint ahogy azt a "régi energiában" tették.A teljesség igénye nélkül itt van néhány példa Volner Miklós tollából:

  Nagyon erős tükröt tartasz nekem. =
 Annyira kiakasztó vagy, hogy legszívesebben pofán dörgölnélek egy
 féltéglával!

 Észrevettem, hogy benyomtál nálam pár nyomógombot. =
 Vérlázítóan paraszt módon viselkedsz velem!

 Értem... =
 Az, amit mondasz akkora baromság, hogy inkább válaszra sem méltatom.

 Komoly folyamat zajlik nálam éppen. =
 Annyira készen vagyok, hogy legszívesebben felkötném magam.

 Mostanában rengeteget dolgozok magamon. =
 Mivel fogalmam sincs, hogy másszak ki a depressziómból, tekintélyes
 összegeket költök sámánokra, jósokra, gurukra és terapeutákra, hátha ők
 megoldják a problémáimat.

 Rábízom magam a Teremtő intelligenciára. =
 Kifogytam az ötletekből, hogyan oldjam meg a gondjaimat.

 Az új kapcsolatom még rámutat a régi mintáimra. =
 Már megint egy őstulokkal randizom...

 Az új párommal minden szinten sikerült összehangolni a rezgéseinket. =
 Szex után még beszélgetni is tudunk...

 A fentiek új kihívásokat küldtek, hogy fejlődhessek. =
 Dobott a párom / Kirúgtak a munkahelyemről / Elvitte a házam a bank /
 Elgázolt egy kombájn... stb.

 El kell engedjelek, hogy külön-külön is meg tudjuk élni magunkat és
 fejlődhessünk. =
 Kicsit uncsi veled, jó lenne már mással is kavarni.

 Szeretném megtapasztalni veled a közös energetikai rezgést és a kundalíni áramlását. =
 Szexelni akarok veled!

 Jó lenne összejönni, hogy kicsit dolgozzunk a fejlődésemen. =
 Lelki szemetesládának akarlak használni.

 Teljes elengedésben vagyok. =
 Iszonyú pancsernek érzem magam, minden és mindenki kicsúszik a kezeim közül.

 Érzem, hogy ettől a beszélgetéstől rossz irányba tolódik el az energetikám.
 =
 Egy rohadt energiavámpír vagy!

 Mit mutat neked ez a helyzet? =
 Unom hallgatni az önsajnáltató dumádat.

 Bennem rossz érzéseket vált ki, amit mondasz, de tudom, hogy ez az én
 csomagom. =
 Egy igazi fafejű barom vagy, és nincs kedvem veled tovább vitatkozni!

 Meditálnom kell, hogy feltöltődjek a belső erőforrásaimból. =
 A t@k@m is tele van már veled, legalább egy órán át ne is szólj hozzám!

 Új energia jelent meg a morfogenetikus mezőmben. =
 Totál rágerjedtem Gizikére a számvitelen.

 A párom generációs mintái komoly kihívásokat jelentenek a kapcsolatunkban. =
 Az anyósom megérett egy boszorkányégetésre!

 Mostanában az elfogadást gyakorlom. =
 Egész héten kizárólag retardáltak bírtak megtalálni.

 Az Univerzum a türelem gyakorlására tanít. =
 Dögunalom az életem.

 Egész hétvégén flow-ban voltam. =
 Képszakadásos tivornyát nyomtunk a haverokkal.

 Sikerült megélnem a női oldalam. =
 Egyedül maradtam otthon, és a tükör előtt pózoltam az asszony fehérneműiben.

 Hatalmas tanítóm vagy nekem! =
 Kevesen voltak még hozzám annyira szemetek, mint Te.

 Jó kis programra számíthatsz, erőteljes oldásokkal. =
 Hozz magaddal egy százas pzs-t, mert órákon át fogsz ordítva bőgni.

 Úgy látom neked a felsőbb csakráid vannak túlműködésben. =
 Egy álmodozó, életképtelen alaknak tartalak.

 Elakadásaim vannak a bőség áramoltatásában. =
 Tragikusan csóró vagyok.

 Mostanában úgy érzem jó lenne földelnem magam kicsit. =
 Brutál kocsmatúrára készülök a cimbikkel / unom a vega kosztot, ide a
 csülökkel!

 A tisztulási folyamataim testi szinten is megmutatkoztak. =
Hánytam, mint a lakodalmas kutya / rám tört a szapora. 

Most nem tudok mikróban gondolkodni. =
Világmegváltó dolgokon töröm a fejem

Ez a Te mozid. =
Hál' Istennek ezt nem én szívtam meg!

Azt hiszem ez a Te csomagod, figyelgesd magad. =
Nem érdekel a problémád, én ennél fontosabb dolgokra vagyok hivatott. Más szóval: Te kakid, Te szagold!

Feltétel nélkül szeretlek, de felelősséget kell vállalnom az életemért és meg kell húznom a határaimat. =
Legszívesebben megfojtanálak egy kanál vízben, de most csak annyit tudok tenni, hogy kitöröllek a mobilomból.

Az ismerőseid között nehéz szellemi felhőkarcolókra bukkanni. =
Minden barátod sötét ősparaszt!

 ... a szótár bővítése és gondozása folyamatban. Folyt köv. Volner Miklós oldalán!
Beküldte:NYÉ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése