2014. június 21., szombat

Milyennek írod a történetedet?



Dorothy Hall (Diane Keaton édesanyja)

A magad történetét írtad, ezt eddig értem, anyu, de miért kellett ennek ilyen szomorúra sikerülnie? Mire volt jó mindez? Hol lelni pozitív gondolatokra a kézírásodban?
Ha elmondom neked, mennyire szeretem a nevetésed, elégedettebb lettél volna önmagaddal? Mi változott volna, ha tudtodra adom, mennyire büszke vagyok, hogy egy nagyon nem mindennapi egykori Mrs. Los Angeles lánya le-hetek? Ha tudod, milyen szélsebesen inaltam haza a Willars gimnáziumból, miután Dave Garland megböködte kitömött melltartómat, és belém kötött, talán arra is rájössz, mennyire nélkülözhetetlen a vigasztalásod. Ha meg-érted, mekkora öröm volt számomra, hogy a konyhapult mellett ücsörögve nézhetem, hogyan készíted el … uzsonnánkat, másként alakul minden?

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése