2015. június 11., csütörtök

Takarítónő



fotó:Bettmann/Corbis / AP Images

- Hadd magyarázzam el, miért szeretném elrabolni magát Mrs. BarrtóI - fuvolázta Agatha. - Én semmit sem konyítok a házimunkához. Egész életemben dolgozó nő voltam. Az én véleményem szerint a magafajta emberek, Doris, aranyban érik meg a súlyukat. Azért fizetek szívesen tisztességes órabért, mert a takarítást rendkívül fontos hivatásnak tekintem. A bérét egyébként betegség esetén és ünnepnapokon is megkapja.
- Nahát, ez aztán télleg rendes egy dolog - kiáltott fel Bert. - Emlékezz csak, Doris, amikor kiszették a vakbeledet! Az asszonyság még csak a közelibe se gyütt a kórháznak, nemhogy egy pennyt is adott vóna.
- Hát igen - bólogatott Doris. - Csakhogy nála állandó keresetem van. Mi lesz, ha maga elmegy innen, Agatha?
- Eszemben sincs elmenni innen - jelentette ki Agatha.

 P.S: A fenti kijelentés dacára nagy unalmában Agatha meghirdeti a házát, ám azt követően annyi izgalmas dolog történik vele, hogy végül örömmel marad. :)

Kapcsolódó cikket találsz itt:
Helyiek és betelepültek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése