2017. május 30., kedd

FÁRADTSÁG



Grafika: Andor Andrés
Úgy érzem, „le vagyok eresztve", kiüresedtem.
Hova tűnt az energiám?

A félelmeim, aggodalmaim, fájdalmaim, belső sérüléseim harcra és ellenállásra késztetnek engem.

Ahelyett, hogy energiáimat a nehézségeim eredetének megtalálására fordítanám, elfecsérlem őket azzal, hogy egyszerre több irányba akarok „menni".

A megoldás megtalálása is reménytelennek tűnik számomra. Kimerültséget, kiégettséget, belső fáradtságot érzek, mivel állandóan harcolnom kell azért, hogy előre haladhassak. Talán depressziós is vagyok. Érdektelen vagyok, ez pedig utam elvesztését jelenti.

Lehetséges megerősítések:
Újra rálelek belső örömeimre,
megtanulnom az életemet megint szeretni.
Megállok, hogy megpihenhessek, hogy összegezhessem a dolgokat, és feltöltöm energiakészleteimet.
Abbahagyom a múlthoz való ragaszkodást,
elfogadom és megélem a jelen pillanatot.
Így minden valóban megélt percből új energiát gyűjthetek, amelyre most nagy szükségem van.

Jacques Martel :Lelki eredetű betegségek lexikona
A szerző további írásait megtalálod itt!

Kapcsolódó cikket találsz itt:

Pihenés



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése